Produkty
{{product.title}} {{(product.price | currency).replace(",00", "")}}
Kategorie
{{(basket.prices.totalPrice | currency).replace(',00', '')}}{{getBasketItemCount(basket.items)}}
{{basketItem.product.title}}
{{basketItem.product.title}}
{{ $index > 0 ? ', ' : '' }}{{ isColorParameter(parameter) ? getColorText(parameter) : '' }}{{ !isColorParameter(parameter) ? parameter : '' }}
{{(getProductPrice(basketItem) | currency).replace(',00', '')}}
{{additiveServiceWithPrice.name}}
{{(additiveServiceWithPrice.price | currency).replace(',00', '')}}
{{basket.coupon.name}}
-{{(basket.prices.totalDiscountPrice | currency).replace(',00', '')}}

Obchodní podmínky

Obecná ustanovení a vymezení pojmů 
Tyto obchodní podmínky a reklamační řád platí pro nákup v internetovém obchodě www.kosmetika-mako.cz. Nevztahují se na partnery z řad velkoobchodů a také obchodů, které zboží nakupují za účelem jeho dalšího prodeje elektronickou cestou. Tyto obchodní podmínky a reklamační řád blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Prodávajícím a provozovatelem internetového obchodu http://www.kosmetika-mako.cz/ je společnost MAKO BUTTERFLY s.r.o., se sídlem Hlavní 1006, 250 65 Bašť, Praha-východ, IČ: 26487209, DIČ: CZ26487209, tel: +420 257 217 106, e-mail: mako@kosmetika-mako.cz. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou jiný subjekt, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem (č. 513/1991 Sb.), vše ve znění novel.

Spotřebitelská smlouva - smlouva kupní, o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel resp. prodávající.

Prodávající / dodavatel - je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

Kupující / spotřebitel - je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.

Kupující / nikoli spotřebitel - je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.

Uzavření kupní smlouvy - objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

Reklamace - je uplatnění práv kupujícího z rozporu s kupní smlouvou, jakožto i uplatnění práv kupujícího plynoucích z odpovědnosti prodávajícího za vady.

Informace o uzavřené smlouvě a obchodních podmínkách

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní a reklamační podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Ceny uvedené v kupní smlouvě jsou platné v době uskutečnění objednávky. Tyto obchodní a reklamační podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy.

Smlouva je uzavírána v českém jazyce a je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání v našem internetovém obchodě a kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní podmínky, stejně jako reklamační řád, jsou zobrazeny na webových stránkách našeho internetového obchodu a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím.

Právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy
 
Odstoupení od smlouvy 
Internetový obchod http://www.kosmetika-mako.cz/ poskytuje spotřebiteli dle § 53 odst. 7 Občanského zákoníku ochrannou lhůtu 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodu. 

Pokud nebudete se zbožím spokojeni, můžete ho bez udání důvodu nepoškozené vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky zpět a my Vám dle Vašeho výběru vrátíme peníze nebo vyměníme zboží za jiné. Pokud se rozhodnete využít tuto možnost, zašlete nám zboží včetně kopie faktury a průvodního dopisu, ve kterém bude uvedeno, že odstupujete od uzavřené kupní smlouvy. 

Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu nelze, pokud bylo zboží již částečně nebo zcela spotřebováno. 

V případě, že vrácené zboží bude neúplné, poškozené či viditelně opotřebené, budeme uplatňovat vůči kupujícímu požadavek na náhradu škody. 


Zboží je možné vrátit buď osobně v otevírací době do sídla společnosti MAKO BUTTERFLY, s.r.o. (Hlavní 1006, 250 65 Bašť), nebo zasláním poštou na stejnou adresu. Zboží zaslané zpět formou dobírky nebude přijato. 

Vrácení peněz 
Peníze budou kupujícímu vráceny ve lhůtě do 30 dnů od odstoupení od smlouvy. 

V případě vrácení zboží budou peníze zaslány kupujícímu na bankovní účet, který musí být uveden v průvodním dopisu.

 
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Osobní data zákazníků jsou uchovávána v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. v platném znění. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v naší databázi, a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu a jejich odstranění z naší databáze a další zákonná práva k těmto údajům.

Osobní data, která kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuta jiným subjektům. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný k bezproblémovému doručení zboží.

 

DODACÍ A DOPRAVNÍ PODMÍNKY
 

1) OSOBNÍ ODBĚR
Zboží lze vyzvednout osobně ZDARMA na našem prodejním místě v Bašti. Objednávku je možné zaplatit hotově či platební kartou.

2) GLS – BUSINESS-PARCEL
Zboží doručuje GLS General Logistics Systems Czech Republic  s.r.o. - obvykle již druhý pracovní den!

Zboží odesíláme balíkovou službou GLS jako Business-Parcel. Balíky Business-Parcel jsou doručovány do všech měst a obcí následující pracovní den, v čase od 8.00 do 17.00 hod. Lze využít druhý pokus o doručení zdarma. Zákazník je informován formou e-mailu a SMS o převzetí a době doručení zásilky.

  • U objednávky nad 1.500 Kč neplatíte cenu za dopravu. Pokud zvolíte platbu dobírkou bude Vám účtována pouze cena dobírky.
  • Pokud máme vámi objednané zboží skladem, odesíláme jej v den objednání (při objednání v pracovní den do 10:00 h) nebo nejpozději následující pracovní den.
  • Pokud zboží není skladem, odesíláme jej nejpozději do 5 dnů, abychom objednávku poslali kompletní.
  • Pokud zboží není skladem dlouhodobě, odesíláme jej v den objednání (při objednání v pracovní den do 10:00 h) nebo nejpozději následující pracovní den s vyrozuměním o chybějícím zboží.


3) ČESKÁ POŠTA - BALÍK DO RUKY
Zboží doručuje Česká pošta - obvykle již druhý pracovní den!

Zboží odesíláme jako Balík do ruky. Balíky Do ruky jsou doručovány v rámci běžné pochůzky v rozmezí 8–16 hodin. V lokalitách s rozšířenou dobou doručování do večerních hodin jsou zásilky doručovány v rozmezí 14–19 hodin. Před doručováním balíku v lokalitách s Odpoledním doručováním je adresát telefonicky kontaktován doručovatelem, který mu upřesní čas příjezdu se zásilkou. Chcete-li, aby Vaše zásilka byla doručována opravdu v odpoledních hodinách, požádejte o to prostřednictvím internetového formuláře, nejdříve však na základě obdržení avíza o podání zásilky. Avízo obdržíte na Vaši e-mailovou adresu a mobilní telefon, pokud jste nám tyto údaje poskytli při registraci.

Prostřednictvím webového formuláře na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit termín a místo doručení vaší zásilky dle svých časových možností a požadavků.

V případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný, je zásilka uložena na nejbližší ukládací poště. O uložení zásilky je adresát informován papírovým oznámením, v případě předaných kontaktních údajů i prostřednictvím SMS anebo e-mailu.

U objednávky nad 1.500 Kč neplatíte cenu za dopravu. Pokud zvolíte platbu dobírkou bude Vám účtována pouze cena dobírky.

  • Pokud máme vámi objednané zboží skladem, odesíláme jej v den objednání (při objednání v pracovní den do 10:00 h) nebo nejpozději následující pracovní den.
  • Pokud zboží není skladem, odesíláme jej nejpozději do 5 dnů, abychom objednávku poslali kompletní.
  • Pokud zboží není skladem dlouhodobě, odesíláme jej v den objednání (při objednání v pracovní den do 10:00 h) nebo nejpozději následující pracovní den s vyrozuměním o chybějícím zboží.


UPOZORNĚNÍ: Při opakovaném nepřevzetí balíku účtujeme za opětovné odeslání balíku cenu za dopravu ve výši 119 Kč.

 

JSME TADY PRO VÁS!
V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat! 
Náš ochotný tým je připraven Vám pomoci s výběrem kosmetiky a realizací nákupu.

E-mail: mako@kosmetika-mako.cz 
Tel.: +420 257 217 106 
Fax: +420 257 221 445
Mobil: +420 602 281 393

Rychlé doručení

Dopolední objednávky expedujeme v ten samý den.
Vše co nabízíme, máme skladem

Široký sortiment  Máme rozsáhlou nabídku zboží od mnoha výrobců
Jsme výrobcem kosmetiky Essenté a zastupujeme v ČR značku RefectoCil

Množstevní slevy Při nákupu nad 2.000 Kč získáváte slevové kupony pro příští nákup
Čím větší nákup, tím větší sleva

Doprava ZDARMAPři nákupu nad 1.500 Kč máte u nás dopravu zdarma

PayU platební metody
Moderní eshop od  Webmiumeshop